پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 5.1
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 254
نویسنده : Erfan

 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 5.1

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.این نرم افزار فارسی و کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

 

myTV2 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 5.1
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی ,



دانلود نرم افزار فارسی شعر یادت نره – اندروید
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 314
نویسنده : Erfan

 نرم افزار فارسی شعر یادت نرهاندروید

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.
 

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل , اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , نرم افزار فارسی , شعر یادت نره , اندروید ,



مجموعه ۱۴۵ والپیپر از شهر نیویورک New York Wallpapers
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 227
نویسنده : Erfan

 مجموعه ۱۴۵ والپیپر از شهر نیویورک New York Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۴۵ والپیپر زیبا و دیدنی از شهر نیویورک را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

New York Wallpapers مجموعه 145 والپیپر از شهر نیویورک New York Wallpapers
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: والپیپر , سایر والپیرها , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه ۱۴۵ , والپیپر , از شهر نیویورک ,



دانلود انیمیشن زندگی حشرات – Minuscule 2006
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 259
نویسنده : Erfan

 دانلود انیمیشن زندگی حشراتMinuscule 2006

 

 

minuscule cover دانلود انیمیشن زندگی حشرات   Minuscule 2006
 
نام انیمیشن: Minuscule – زندگی خصوصی حشرات
ژانر: انیمیشن
سال انتشار: ۲۰۰۶
مدت زمان: هر قسمت ۶ دقیقه
حجم: هر قسمت ۲۴ مگابایت
کیفیت: DVDRip
خلاصه داستان: موجودات کوچک – زندگی خصوصی حشرات یک سریال انیمیشن کوتاه تولید کشور فرانسه می باشد که نگاهی بر زندگی روزمره ی حشرات می اندازد. شخصیت های این انیمیشن به صورت  3بعدی طراحی شده اند و در دنیای واقعی قرار گرفته اند. هر قسمت موضوع مربوط به خود را داشته و روایتی طنزآمیز را بیان می کند. صدای انیمیشن ترکیبی از صداهای طبیعی ضبط شده از حشرات و جلوه های ویژه ی صوتی مصنوعی می باشد. مجموعه شامل ۷۸ قسمت می باشد که در پارت های ۱۵ قسمتی برای دانلود هر هفته حاضر خواهد شد.
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: تصویری , کارتون و انیمیشن , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , انیمیشن , زندگی , حشرات ,



دانلود مستند Wild Killer Shots: Lion Stalker 2013
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 337
نویسنده : Erfan

 دانلود مستند Wild Killer Shots: Lion Stalker 2013

 

 

Wild killer shots lion stalker cover دانلود مستند Wild Killer Shots: Lion Stalker 2013
 
نام مستند:  Wild Killer Shots: Lion Stalker
سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم: ۴۵۶ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : فیلم بردار معروف حیات وحش اندی کاساگراند به ماموریت فیلم برداری در منطقه ی Serengeti فرستاده می شود تا با تکنولوژی های امروزی به فیلمبرداری از شکارهای شیرها و پلنگ ها بپردازد و …
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: تصویری , مستند , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , مستند , حیات وحش ,



دانلود بازی Remember Me برای XBOX360
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 309
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی Remember Me برای XBOX360

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

 

Remember Me xbox360 cover دانلود بازی Remember Me برای XBOX360
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کنسول , بازی Xbox 360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی , Remember Me , XBOX360 ,



امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 310
نویسنده : Erfan

 امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013

Norton Internet security آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec  اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها  وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته  نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .
 
Norton Internet Security 2013 20.3.1.22 امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013 20.3.1.22
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: امنیت , شما , در اینترنت , با Norton Internet Security 2013 ,



امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security Final
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 298
نویسنده : Erfan

 امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security Final

avast! Internet Security نرم افزار امنیتی کامل است و راه حلی برای جلوگیری از انواع تهدیدات کامپیوتری. توسط این نرم افزار میتوانید از سرقت اطلاعات شخصی ، رسوخ به حریم خصوصی ، کلاهبرداری های ایمیل، ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی و متوقف و… جلوگیری کنید. یک راه حل جامع که شامل تمام ویژگی های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی به همراه فایروال قدرتمند می باشد. بخش های اصلی نرم افزار شامل antivirus, anti-spyware, antispam, و firewallمی باشد که برای برقراری امنیت کامل بسیار حائز اهمیت هستند. قابلیتی به نام avast! SafeZone نیز برای خرید های اینترنت و بانکداری الکترونیک تعبیه شده اند که به کاربر کمک میکند با ایجاد ناحیه امنیت به انجام امور بانکداری و خرید اینترنتی بپردازد. بخش فایروال و آنتی اسپم نیز با ایجاد لایه های امنیت از رسوخ هکرها و دسترسی های غیرمجاز جلوگیری به عمل می آورند. قابلیت Sandbox نیز برای اجرا نرم افزارها و فایل های مشکوک به صورت امن و تست امنیتی انها می باشد. Hybrid cloud technology نیز برای بررسی زنده سیستم و جلوگیری از اجرای هر نوع ویروس می باشد که به این ترتیب امکان اجرای فایل های مخرب بسیار کاهش می یابد.

 

avast internet security امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security 8.0.1489.300 Final
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: امنیت , قدرتمند , در اینترنت , avast! Internet Security Final ,



تعداد صفحات : 10